Turneja po Istri

Nitko do danas (srijeda) nije poslao nikakav materijal pa pogledajte ovdje!

---

Taman ja objavim gornji link kad eto ti Nene s prilogom i slikama........

Istra

“Oslabljenim” izdanjem Kud-a “Jelenčanka”, veselom pratećem društvu, raspoloženim sviračima, “čašicama” raspoloženja i vrlo strpljivim šoferom Štefom, krenuli smo putem Novigrada u Istri.

1.dan

Krenuli smo ujutro, ne prerano, jer smo se u hotelu trebali pojaviti u popodnevnim satima. Putem su nas zabavljali naši tamburaši. Na zadnjem stajalištu prije Novigrada, naša predsjednica počastila nas je kapljicom istarske malvazije. Gazdi konobe napravili smo dobar promet, ali nije baš imao sluha za nas. Možda nas nije razumio što pjevamo!

Dolaskom u hotel imali smo slobodno popodne. Hrabri su se okupali u moru, najhrabriji u hotelskom bazenu, a oni koji se nisu kupali, doslovno su odklizali u more. Iako umorni, poslije večere smo se svi družili, pjevali i plesali u prostoriji hotela.

2. dan

Rano ujutro krenuli smo prema Fažani gdje smo se ukrcali na brod za Brijune. Tamo nas je dočekala vodičica koja nam je pokazala sva važna mjesta na Brijunima. Tito nas je na samom ulasku u muzeju pozdravio, kako naši kažu, starohrvatskim pozdravom s rukom u zraku pa je nekima postao i “simpatičan”. Nakon muzeja, slijedila je vožnja vlakićem, razgledavanje safarija i vila. Posjet Brijunima većini je vratio neka sjećanja iz prošlosti, i pozitivna i negativna, ali prošlost ne možemo ni izbrisati niti promijeniti, ona je tu.

Na povratku smo svratili do Pule i posjetili amfiteatar. Vidno umorni, nismo odbili poziv Ksenijinih prijatelja na hrvatski Oktobefest u obližnjem mjestu. Puno Nijemaca, oktoberske cijene pića, hrane i bend koji čak i iskusni znalci njemačkog jezika nisu pošteno razumijeli!

3. dan

Prijepodne smo iskoristili za razgledavanje Novigrada, kupanje, odmaranje…U pola 5h popodne po nas je došao turistički vlakić koji nas je u nošnjama prevezao do centra Novigradai dovezao do domaćina, Kud-a “Dajla” iz Novigrada. Prošetali smo se uz glazbu gradom, odplesali na dva trga po jedan ples i s dvije koreografije nastupili na glavnom gradskom trgu. HGSS, tj. Ricardo je sa zvonika gradske crkve skinuo stablo smokve koje je gore izraslo te smo tako obilježili i Svjetski dan turizma. Gosti su nas počastili okrijepom u obližnjem kafiću te uz šetnju gradom ispratili natrag na vlakić.

Zadnju večer u hotelu proveli smo u zajedničkom društvu s tamburašima, gostima sa svadbe te raznim turistima iz hotela...ali “Sokol” nas nije volio, jer smo malo produljili vrijeme druženja.

4. dan

Nakon doručka krenuli smo prema Motovunu, gradu filmskog festivala i tartufa. Spremniji su krenuli pješice, uzbrdicom prema gradu, ostali su išli gradskim autobusom. Na vrhu nas je dočekao prekrasan pogled na rijeku Mirnu, ostatak Istre, posjet edukacijskom centru i Veli Jože. Točno u podne ručali smo lokalni specijalitet “Tartufe s tjesteninom” nakon kojih su mnogi imali raznorazne nuspojave. U veselom raspoloženju, uz muziku i more smijeha stigli smo u dragu nam našu Jelensku.

Što jos reći…hvala Kseniji što se potrudila da to sve bude kako treba, Rogaru što nas je sretno dovezao kuci, tamburašima što su nas zabavljali I ostalim podupirućim članovima, jer bez njih ne bi bilo ni nas…

Turneja po IstriTurneja po IstriTurneja po IstriTurneja po IstriTurneja po IstriTurneja po IstriTurneja po IstriTurneja po IstriTurneja po IstriTurneja po IstriTurneja po IstriTurneja po IstriTurneja po IstriTurneja po IstriTurneja po IstriTurneja po IstriTurneja po IstriTurneja po IstriTurneja po IstriTurneja po IstriTurneja po IstriTurneja po IstriTurneja po IstriTurneja po IstriTurneja po Istri